Új jelszó kérése

U120 Projekt

2016.02.02 22:30
30. nap - Túl az első X-en, és lassan itt a XX.




 

Az első 4 hetes periódus lezárult (és bár a tervek szerint kb. legalább 9-10 ilyen periódus még hátra van) elmondhatom, hogy így közeledve a harmadik X-hez túl vagyok az első X-en. És, hogy teljes legyen a paletta, azt is elárulom, hogy hamarosan jön a második X, de mire is gondolok?!...


Vízfogyasztás rendben...

Szerinted normális, ha majdnem óránként jársz WC-re, mert szinte folyamatos a vizelési ingered? Naná! :) Diétában kifejezetten fontos a megfelelő mennyiségű vízfogyasztás, mely akár napi 4-5, vagy még több liter víz elfogyasztását is jelentheti. Én lemértem, legalább 4 litert iszok minden nap, de olykor 5 liter is lecsúszik.

Miért jó a sok víz a diétában?! Ha csak azt nézzük, hogy "van valami a gyomrodban", akkor máris láthatod, hogy a diétádat úgy is támogatja a megnövelt vízfogyasztás, hogy (valamilyen szinten) csökkenti az éhségérzetedet és emellett természetesen a test normál hidratáltságának fenntartására is figyelnünk kell. De van egyéb fontos szempont is (főleg, hogy diétáról beszélünk). A zsírégetés melléktermékeként mérgező anyagok termelődnek a szervezetünkben, melynek eltávolításához létfontosságú a megfelelő folyadékbevitel.

Szóval igyál Te is bátran, túladagolni úgysem tudod! ;) 

Don't step on it photo scalecrybmp.gif


Túl az első X-en...

A testsúlyom ezen a héten 1,2 kg-ot csökkent, így most 153,1 kg voltam, ami a 4. hetet követően azt jelenti, hogy összességében -10,1 kg-nál vagyok. Mondhatnánk ezt soknak is, de szerintem ez még az éppen belefér kategória.

Következő héten azért kicsit lazítok a gyeplőn, ami nem azt jelenti, hogy kilószámra tolom magamba a szemét kajákat, mindössze annyit, hogy ha nagyon "kívánóssá" válok, akkor egyszer-egyszer megengedek magamnak pl. egy kis édesítős pudingot (egyszerűen imádom! :D), ami nem sok pluszt jelent (főleg, ha nem sokat eszek belőle), mégis kicsit nő az össz kalóriabevitelem, ráadásul kicsit pátyolom is a lelkem, ha szükséges. Ha úgy érzem majd, hogy nincs erre szükség, akkor pedig minimálisan növelek a szénhidrátbevitelemen (ami rizsből vagy teljes kiörlésű lisztből készült kenyérből áll). Igazi félrekajálásaim nem lesznek, csaló kaját/csaló napot a diéta ezen korai szakaszában még nem szeretnék beiktatni, majd később. ;)



Az 5. héttől azért lesz kihívás bőven...

Ahogy egyre jobban haladok előre a diétával, egyre többször érzem azt, hogy "kívánós" vagyok, ami nem jó, de "kezelhető".

Ezen kívül további folyamatos kihívást jelent, hogy még gyakorlatilag hetekig járnom kell továbbra is a fogorvosomhoz, mert sajnos van pár rakoncátlankodó fogam, és az eddig kezelteket is "be kell még fejezni", így minden egyes kajálásom egy kész rituálé. :D De már kezdem megszokni. :D

Ami viszont további kihívások elé állít, az nem más, mint az a kellemes többletteher, hogy elkezdtem szervezni az idén immár jubiláló, 20. Csárdaszállás Kupát, melyet hagyományosan március 15-én rendezünk meg (tavaly óta 2 napos a verseny, így idén 14-15-én lesz). A plakátot és a versenykiírást már elkészítettem, ahogy kész a facebook esemény is és egy űrlapon keresztül már lehet jelentkezni is a versenyre. Viszont ezzel még közel sincs vége a szervezési feladataimnak, van még bőven teendőm, ami rengeteg időt fog felemészteni, de ez ezzel jár. :)

Azt bizonyára Te is tudod, hogy amilyen rendezvényre/versenyre eljutok/részt veszek/szervezek, azon Te is átveheted a FinomProtein.hu webshopból rendelt temékeket. Ha nem tudtad volna, akkor ezen a linken mindig megtalálod az aktuális rendezvényeket, melyen átveheted a rendelésed (szállítási díj nélkül). És természetesen a XX. Csárdaszállás Kupa is ilyen rendezvény lesz, szóval ha jössz a versenyre, akkor nyugodtan add le a rendelésed a webshopban, és átveheted a rendelt termékeid a versenyen (ha vannak raktáron! ez fontos!).

 

 

Heti 3x... pipa! ;)

Sikerült abszolválnom a heti 3 edzést, és szerencsére máris könnyebben ment, mint előző héten, amikor is 1 hónap kihagyás után mentem le először edzeni. :D Ezt is vártam. A taktika az, hogy szép lassan növelem a súlyokat, növelem a terhelést. Pl.: guggolásban első alkalommal csak 100 kg-ig mentem, abba 2x8, most második alkalommal már 150 kg-ig "felmerészkedtem" (bár még ez is babasúly... :D), és abba guggoltam 2x3-at. Az izomláz is alább hagyott, most már hiába nagyobb a terhelés, nem "nyavajogtak" annyira az izmaim, mivel már nem sokkolta őket az újabb terhelés. :) Jól esnek az edzések (és ez szerintem nagyon fontos!), nincs kényszer rajtam és érzem, hogy szükségem van ezekre az edzésekre, nyugtatják a testem / lelkem. :D

 

Megyek tovább! ;)

 

Fülöp Mihály (Suta)

Webáruház készítés
Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.