Új jelszó kérése

U120 Projekt

2016.01.25 23:55
22. nap - 1 hónap után ismét ITTHON!




 

A harmadik héten is túl vagyok, ami annak ellenére, hogy az eddigi legkevesebb súlycsökkenést hozta, számomra gyakorlatilag az eddigi legjobb volt! És ez igazából egyetlen dologra vezethető vissza...


Az eddigi legjobb hét...

Hogy miért is mondom ezt?! Az ok: 1 teljes hónap kihagyás után végre ismét el tudtam menni edzeni! :) És ez annyira feltöltött! :) Alig bírtam magammal a teremben, vissza kellett fogjam magam (arról, hogy mire kell figyelni egy újrakezdésnél hamarosan írok inkább egy külön cikket, mert megéri vele külön foglalkozni, mivel sok "újrakezdő" bele szokott esni ugyanazokba a tipikus hibákba)... És ami az edzések másnapján jött, az az érzés... IZOMLÁZAM VAN! YESS! VÉÉÉÉÉGREEEEE! Olyan rég éreztem, hogy komolyan már hiányzott. 3 napot edzettem a héten, így szép óvatosan meg tudtam edzeni minden izomcsoportomat. A továbbiakban is ez lesz a terv: heti 3 súlyzós edzés, és egyelőre semmi kardió (vagyis, hogy pontosak legyünk: semmi aerob) edzés.

Don't step on it photo scalecrybmp.gif

Az eddigi legkevesebb súlyvesztésem...

A testsúlyom ezen a héten mindössze 0,5 kg-ot csökkent, így most 154,3 kg voltam, ami a 3. hetet követően azt jelenti, hogy összességében -8,9 kg-nál vagyok. Ha emlékszel még az első méretkőzésemkor leírtam, hogy heti 0,5-1 kg testsúlycsökkenés az ideális. Ha innen közelítjük meg ezt a 0,5 kg-os súlyvesztést, akkor rendben vagyunk... De azért ennél kicsit árnyaltabb a kép...

Nem örülök ennek a minimális csökkenésnek, szerettem volna közelebb lenni az 1 kg-os testsúlycsökkenéshez. Ugyanakkor sejtem mi áll mögötte... Nyilván az ismét elkezdett edzéseknek is köszönhetően (valamint annak is, hogy egyre kevesebb gondom volt a fogammal és a torokfájásom is alább hagyott) elkezdtem olykor éhessé válni, de talán inkább "kívánóssá". Kívánom a sósat és az édeset is, és sajnos a héten engedtem kicsit a kísértésnek, ugyanis úgy voltam vele, hogy egy kis sós mogyoró nem árt (sok kalória, így csak ésszel szabad fogyasztani, nagyon vigyázni kell vele!), és ennek az lett a vége, hogy mire feleszméltem, már majdnem befaltam az egész fél kilós csomagot... :( Na erre figyelnem kell a jövőben! Inkább bele sem kezdek.

 

Egy gyors és finom tipp esti étkezéshez...

A sós dolgok iránti sóvárgásom így "abszolváltam", ugyanakkor az édes iránti sóvárgást sokkal jobban sikerült kezelnem. :) Húgom egyik kedvenc vacsorás receptjét vetettem be, ami sovány túróból, pár kávéskanál kefírből, folyékony édesítőből és fahéjból áll. Ennyi. Összekevered, és már tolhatod is be az arcodba! Diétában ISTENI! Javaslom próbáljátok ki, nagyon jól tud esni, és 100g-ban mindössze 2,7 g zsír van (ebből 1,9 g telített), valamint 3,7 g szénhidrát, és masszív 15 g fehérje! ;) Én ebből "vacsorára" (utolsó étkezésre) be is tolok egy egész dobozzal (250 g), ami 37,5 g lassú felszívódású fehérjével látja el a szervezetem lefekvés előtt nem sokkal.

 

 

Jövő heti tervek...

Nagyon fontos, hogy kordában kell tartanom az éhségérzetemet, vagyis inkább a sóvárgásom. Ehhez kiváló lesz a fent említett gyorsan elkészíthető vacsora. Bár úgy érzem többet iszom, mint a diéta előtt, azonban ezt még nem mértem le, így a 4. héten meg kell nézzem, hogy mennyi folyadékot fogyasztok, és ha kevesebb, mint 3,5-4 litert, akkor mindenképp növelnem kell a folyadékbevitelt, ami abban is fog segíteni, hogy csökkenjen az éhségérzetem, mivel mindig lesz valami (ha más nem víz) a gyomromban... :) Emellett nagyon fontos, hogy ismét eljussak majd edzeni (3x a héten), és szép fokozatosan kezdjem el növelni a súlyokat, ill. az össz terhelést. Hát nagyjából ez vár majd rám a 4. héten, legalábbis a tervek szerint... ;)

 

Már nagyon várom, hogy jöjjenek a következő edzések, és szép óvatosan visszajöjjön az erőszintem is, egyre nagyobb és nagyobb súlyokat tudjak megmozgatni. Egyszerűen nem tudok meglenni nagy súlyok nélkül, valamiért a véremben van... Nem véletlen, hogy már tizenévesen megfogott az erőemelés, és elkezdtem versenyezni, hajszolni a minél nagyobb súlyokat... :)

Megyek tovább! ;)

 

Fülöp Mihály (Suta)

Webáruház készítés
Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.